Heather Morris:Με μπικίνι στο Women’s Health!

Στην επιτυχημένη αμερικανική σειρά Glee, η Heather Morris υποδύεται την αφελή, αλλά απίστευτα ταλαντούχα χορεύτρια Brittany S. Pears, που κάθε φορά εντυπωσιάζει με τις εξαιρετικές χορευτικές της κινήσεις. Έτσι, όπως είναι φυσικό, η Heather φωτογραφίζεται με μπικίνι για το περιοδικό Women’s Health αυτού του μήνα και προκαλεί με το απίστευτο σώμα της.
Η 24χρονη κοπέλα, που μέχρι πριν δυο χρόνια ήταν εντελώς άγνωστη στο κοινό, δίνει τώρα τις δικές της συμβουλές για ένα τέλειο σώμα. «Μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε, να τρώτε όπως θέλετε, όμως μην ξεχνάτε να είστε ενεργητικοί. Εγώ ασκούμε πολύ και καθημερινά» λέει η Heather.
Μιλώντας στο περιοδικό, η νεαρή ηθοποιός εξομολογείται πως έχει πολλά κοινά με τον χαρακτήρα που υποδύεται στη σειρά. «Είμαι ακριβώς σαν την Brittany. Λατρεύω τον χορό και μου αρέσει να περνάω καλά. Θέλω να κάνω τους άλλους να γελάνε. Προτιμώ να είμαι αθώα, παρά σοβαρή όλη την ώρα».
Βέβαια, η ερωτική της ζωή επί της οθόνης δεν αρέσει ιδιαίτερα στον, εκτός σόουμπιζ, αγαπημένο της. «Δεν του αρέσει να με βλέπει να φιλάω άλλους. Δεν έχει σημασία αν είναι ο Artie (Kevin McHale) ή η Santana (Naya Rivera)».
Τέλος, η Heather θυμάται το επεισόδιο που βρέθηκε τετ α τετ με την ποπ σταρ Britney Spears, αποκαλύπτοντας ότι είχε ασκηθεί πάρα πολύ γι’ αυτή την εμφάνιση. «Ήθελα να είμαι άψογη. Ήμουν σαν τέρας, είχα ξεσκιστεί στην προπόνηση».