Η σέξι μαμά Kourtney Kardashian!

Πιο σέξι και όμορφη από ποτέ εμφανίζεται στο εξώφυλλο του αμερικανικού περιοδικού «Shape», η διάσημη τηλεπρσόνα και αδερφή της Kim Kardashian, Kourtney.
Η σέξι μελαχρινή μίλησε για την εγκυμοσύνη της αλλά και το πώς κατάφερε να διατηρήσει το υπέροχο κορμί της.
«Είμαι η απόδειξη ότι ακόμα και μετά από ένα παιδί μπορεί να είσαι πιο σέξι από πριν», είπε η  Kourtney.
«Η οικογένεια μου πάντα γυμναζόταν. Εγώ προσπάθησα να γυμναστώ λίγο στο ξενοδοχείο που μένουμε στη Νέα Υόρκη αλλά βαριόμουν πάρα πολύ. Μετά αποφάσισα να κάνω μαθήματα αεροβικής με την Kim αλλά πραγματικά δεν ήταν για εμένα», είπε η Kardashian.
Τι κάνει λοιπόν η Kourtney για να διατηρεί αυτό το υπέροχο και χυμώδες σώμα;
«Ξυπνάω κάθε πρωί στις 7, πριν από τον άντρα μου και τον γιό μου και πηγαίνω για τρέξιμο. Τριάντα λεπτά είναι αρκετά για εμένα», είπε στο περιοδικό η Kourtney Kardashian.